|  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 |  | 
 
| 
 
 |  | | Pytał: Jureek Data: 25/07/2003
 Publikacja: niepublikowane
 
 Pytanie: Czy myśliwy, będący członkiem innego KŁ może używać broni myśliwskiej na terenie "zamkniętego" obiektu stawowego - stanowiącego jego własność, położonego na terenie obwodu łowieckiego innego koła. Jeżeli tak to na jakich zasadach?
 
 Odpowiedź:
 Nie może, chyba ze otrzyma upoważnienie do dokonania odstrzału od koła, na którego obwodzie znajdują się te stawy.
 | 
 |  |  |